
Altruist
Team: Crewmate
Crewmate, który ma zdolność wskrzeszania martwych graczy. Po znalezieniu martwego ciała, Altruist może poświęcić siebie dla wskrzeszenia innego gracza. Jeśli wskrzeszenie zostanie aktywowane, martwe ciało znika, pozostawiając tylko ciało Altruisty na miejscu. Po określonym czasie gracz zostanie wskrzeszony, o ile proces wskrzeszenia nie zostanie w jakiś sposób przerwany.
Umiejętności
Revive (Wskrześ)

Amnesiac
Team: Neutral
Neutralna rola bez warunku zwycięstwa. Nie ma żadnych zadań i jest praktycznie bez roli. Jednak może sobie przypomnieć rolę, odnajdując martwego gracza. Gdy to zrobi, przejmuje nowy warunek zwycięstwa i dąży do wygranej. Dostaje strzałki wskazujące martwe ciała.
Umiejętności
Remember (Przypomnij sobie)

Arsonist
Team: Neutral
Neutralna rola z własnym warunkiem zwycięstwa. Ma dwie zdolności:
- Polewanie innych graczy benzyną
- Zapalanie wszystkich polanych graczy.
Arsonist może mieć maksymalnie 5 oblanych osób jednocześnie. Arsonist musi być ostatnim zabójcą, aby wygrać grę.
Umiejętności
Douse (Oblej)
Ignite (Podpal)

Blackmailer
Team: Impostor
Impostor, który może wyciszyć graczy podczas spotkań. W każdej rundzie Blackmailer może podejść do kogoś i go szantażować. Szantaż uniemożliwia zaszantażowanej osobie mówienie oraz głosowanie podczas następnego spotkania.
Umiejętności
Kill (Zabij)
Vent (Wejdź do wentylacji)
Sabotage (Sabotuj)
Blackmail (Szantażuj)

Bomber
Team: Impostor
Impostor, który ma zdolność stawiania bomb zamiast zabijania. Po posadzeniu bomby, ta wybuchnie po określonym czasie. Gdy bomba wybuchnie, zabije wszystkich graczy znajdujących się w zasięgu, także Impostorów.
Umiejętności
Kill (Zabij)
Vent (Wejdź do wentylacji)
Sabotage (Sabotuj)
Plant (Postaw bombę)
Detonate (Detonuj)

Engineer
Team: Crewmate
Crewmate który może używać wentylacji. Może naprawiać sabotaże z dowolnego miejsca na mapie.
Umiejętności
Vent (Wejdź do wentylacji)
Fix Sabotage (Napraw Sabotaż)

Escapist
Team: Impostor
Impostor, który może teleportować się do wybranej wcześniej lokalizacji. Raz na rundę Escapist może oznaczyć miejsce, do którego później będzie mógł się teleportować.
Umiejętności
Kill (Zabij)
Sabotage (Sabotuj)
Mark (Oznacz)
Recall (Powrót)

Executioner
Team: Neutral
Neutralna rola z własnym warunkiem zwycięstwa. Jego celem jest wygłosowanie gracza, wskazanego na początku gry. Jeśli ten gracz zostanie wygnany, Executioner wygrywa grę. Jeśli cel zginie w inny sposób, Executioner zamienia się w Jestera.
Umiejętności
brak

Foreteller
Team: Neutral
Wygrywa grę, jeśli zgadnie role trzech graczy. Posiada dodatkową umiejętność obserwowania gracza, która podpowiada mu jaką rolę może mieć wybrany gracz.
Umiejętności
Observe (Obserwuj)
Guess (Zgadnij)

Guardian Angel
Team: Neutral
Neutralna rola, która sprzymierza się z drużyną swojego celu. Jego zadaniem jest chronić cel za wszelką cenę. Jeśli jego cel przegra, on również przegrywa.
Umiejętności
Protect (Ochroń)

Imitator
Team: Crewmate
Crewmate, który może naśladować martwych Crewmate’ów. Podczas spotkań Imitator może przejąć rolę jednego z martwych graczy, zyskując jego umiejętności na następną rundę. Może używać zdolności każdego martwego gracza tyle razy, ile chce. Imitator może naśladować tylko role Crewmate’ów, których umiejętności działają poza spotkaniem.
Umiejętności
Imitate (Naśladuj)

Investigator
Team: Crewmate
Crewmate, który widzi ślady stóp w kolorach graczy. Każdy ślad znika po określonym czasie.
Umiejętności
brak

Janitor
Team: Impostor
Impostor, który może sprzątać ciała. Zarówno jego zdolność zabójstwa, jak i czyszczenia mają wspólny czas odnowienia, co oznacza, że musi wybrać, którą z nich chce użyć.
Umiejętności
Kill (Zabij)
Vent (Wejdź do wentylacji)
Sabotage (Sabotuj)
Clean (Sprzątnij ciało)

Jester
Team: Neutral
Neutralna rola z własnym warunkiem zwycięstwa. Jester wygrywa tylko wtedy, gdy zostanie wygnany podczas głosowania. Przegrywa, jeśli zwyciężą Crewmate'owie, Impostorzy lub inna neutralna rola. Może chować się w wentylacji, ale nie może się nią poruszać.
Umiejętności
Vent (Wejdź do wentylacji)

Juggernaut
Team: Neutral
Neutralna rola z własnym warunkiem zwycięstwa. Specjalną zdolnością Juggernauta jest to, że czas odnowienia zabójstwa skraca się z każdym zabójstwem. Oznacza to, że Juggernaut teoretycznie może mieć czas odnowienia zabójstwa równy 0 sekund! Juggernaut musi być ostatnim zabójcą, aby wygrać grę.
Umiejętności
Kill (Zabij)
Vent (Wejdź do wentylacji)

Medic
Team: Crewmate
Medic to Crewmate, który może dać dowolnemu graczowi tarczę czyniącą go nieśmiertelnym. Tarcza znika tylko w momencie śmierci Medica. Osoba z tarczą nie może zostać zabita przez nikogo, ale może popełnić samobójstwo. Medic widzi zieloną poświatę na ekranie, jeśli ktoś spróbuje zabić jego podopiecznego. Jeśli Medic zgłosi martwe ciało odpowiednio szybko, może otrzymać raport zawierający wskazówki na temat tożsamości Zabójcy. Raport będzie zawierać typ koloru (Darker/Lighter).
Umiejętności
Shield (Osłoń)

Medium
Team: Crewmate
Crewmate, który może widzieć duchy. W każdej rundzie Medium może użyć zdolności mediacji. Jeśli użyje jej, gdy wszyscy żyją, nic się nie stanie. Jednak jeśli ktoś już nie żyje, Medium i martwy gracz będą mogli się zobaczyć oraz komunikować zza grobu.
Umiejętności
Mediate (Dokonaj mediacji)

Miner
Team: Impostor
Impostor, który może tworzyć nowe wentylacje. Te wentylacje łączą się tylko ze sobą, tworząc nową ścieżkę.
Umiejętności
Kill (Zabij)
Vent (Wejdź do wentylacji)
Sabotage (Sabotuj)
Mine (Wykop)

Morphling
Team: Impostor
Impostor, który może przebierać się za innych graczy. Poza spotkaniem może pobrać próbkę DNA od dowolnego gracza. Gdy to zrobi, zyskuje możliwość transformacji w wybranego wcześniej gracza. Nie może używać wentylacji.
Umiejętności
Kill (Zabij)
Sample (Pobierz próbkę DNA)
Morph (Przebierz się)

Mystic
Team: Crewmate
Crewmate, który otrzymuje alert w postaci niebieskiej poświaty na ekranie, informujący o śmierci gracza. Dodatkowo przez moment wyświetla mu się strzałka wskazująca kierunek, w którym znajduje się ciało.
Umiejętności
brak

Politician / Mayor
Team: Crewmate
Crewmate, który może prowadzić kampanię wśród innych graczy. Gdy co najmniej połowa Crewmate’ów zostanie przekonana, Politician może ujawnić się jako nowy Mayor. Jeśli jednak mniej niż połowa Crewmate’ów zostanie przekonana, ujawnienie się nie powiedzie, a Politician nie będzie mógł prowadzić kampanii przez 1 rundę. Głos Mayora liczy się potrójnie
Umiejętności
Campaign (Prowadź kampanię)
Reveal (Ujawnij się jako Mayor) *Na spotkaniu*

President
Team: Crewmate
Crewmate, który może głosować kilka razy. Co każdy meeting otrzymuje jeden głos który może użyć albo zachować, jeśli wstrzyma się od głosu, będzie miał dodatkowy głos na następnym spotkaniu.
Umiejętności
Abstain (Wstrzymaj się)

Prosecutor
Team: Crewmate
Crewmate, który raz na grę może oskarżyć gracza, co skutkuje jego wygnaniem w danym spotkaniu. Prosecutor również widzi głosy w sposób jawny, nieanonimowy.
Umiejętności
Prosecute (Oskarż)

Seer
Team: Crewmate
Crewmate, który może sprawdzić przynależność drużynową innego gracza. Po użyciu zdolności, nick sprawdzanego gracza zmienia kolor:
- Na Zielony – jeśli gracz należy do drużyny Crewmateów.
- Na Czerwony – jeśli gracz ma inną rolę (Impostor lub neutralną).
Umiejętności
Reveal (Odkryj)

Sheriff
Team: Crewmate
Crewmate, który posiada umiejętność zabijania ról Impostorskich, Neutralnych zabijających oraz Neutralnych złych. Jeśli spróbujesz zabić niewinnego gracza, umrzesz.
Umiejętności
Kill (Zabij)

Snitch
Team: Crewmate
Crewmate, który po ukończeniu wszystkich zadań otrzymuje strzałki wskazujące na Impostorów. Nicki Impostorów pojawiają się również na jego ekranie na czerwono. Jednak gdy pozostanie mu ostatnie zadanie, to Impostorzy otrzymują strzałkę wskazującą na Snitcha.
Umiejętności
brak

Soul Collector
Team: Neutral
Neutralna rola z własnym warunkiem zwycięstwa. Celem Soul Collectora jest zebranie określonej liczby dusz pobierając je od martwych ciał.
Umiejętności
Reap (Oznacz)
Collect (Zbierz)

Spy
Team: Crewmate
Crewmate, który zdobywa dodatkowe informacje podczas korzystania z Panelu Admina. Przy Panelu Admina Spy może zobaczyć kolory wszystkich graczy na mapie.
Umiejętności
brak

Survivor
Team: Neutral
Survivor to neutralna rola, która wygrywa, po prostu przeżywając do końca rozgrywki. Jednak jeśli grę wygrają Lovers lub neutralna zła rola, Survivor przegrywa. Posiada umiejętność dająca czasową ochronę przed zabójstwem.
Umiejętności
Safeguard (Ochroń się)

Swapper
Team: Crewmate
Crewmate, który podczas spotkania może zamienić głosy między dwoma graczami. Wszystkie głosy oddane na pierwszego gracza zostaną przeniesione na drugiego i odwrotnie.
Umiejętności
Swap (Zamień)

Swooper
Team: Impostor
Impostor, który może chwilowo stać się niewidzialny.
Umiejętności
Kill (Zabij)
Sabotage (Sabotuj)
Swoop (Stań się niewidzialny)

The Glitch
Team: Neutral
Neutralna rola z własnym warunkiem zwycięstwa. Celem Glitcha jest wyeliminowanie wszystkich graczy. Glitch może hakować graczy, co uniemożliwia zhakowanemu graczowi jakąkolwiek akcję poza chodzeniem po mapie. Glitch może także "naśladować" inną osobę, przez co będzie wyglądać dokładnie jak ta osoba.
Umiejętności
Kill (Zabij)
Vent (Wejdź do wentylacji)
Hacker (Zhakuj)
Mimic (Naśladuj)

Time Lord
Team: Crewmate
Crewmate, który posiada umiejętność cofania czasu. Wszyscy gracze cofają się do swoich położeń sprzed paru sekund, cofają się również wszystkie interkacje.
Umiejętności
Reverse (Cofnij czas)

Traitor
Team: Impostor
Jeśli wszyscy Impostorzy zginą przed określonym momentem w grze, losowy Crewmate zostaje wybrany na Traitora. Traitor nie ma dodatkowych zdolności, a jego zadaniem jest pomścić martwych Impostorów. Po przemianie w Traitora, gracz dołącza do drużyny Impostorów.
Umiejętności
Kill (Zabij)
Vent (Wejdź do wentylacji)
Sabotage (Sabotuj)

Transporter
Team: Crewmate
Crewmate, który może dowolnie zamieniać miejscami dwóch wybranych przez siebie graczy. Gracze, którzy zostali przetransportowani, otrzymują powiadomienie w postaci niebieskiego błysku na ekranie.
Umiejętności
Transport (Przetransportuj)

Trapper
Team: Crewmate
Crewmate, który może ustawiać pułapki na mapie. Kiedy conajmniej 3 graczy (razem lub osobno) znajdzie się wewnątrz pułapki przez minimum 1 sekundę, aktywują ją. Podczas następnego spotkania, role graczy którzy aktywowali pułapkę zostaną ujawnione Trapperowi. Jednak robi się to w losowej kolejności, bez wskazywania, kto wszedł w pułapkę i bez ujawniania, jaka rola należy do konkretnego gracza.
Umiejętności
Trap (Zastaw pułapkę)

Undertaker
Team: Impostor
Impostor, który może przeciągać i upuszczać ciała.
Umiejętności
Kill (Zabij)
Vent (Wejdź do wentylacji)
Sabotage (Sabotuj)
Drag (Przeciągnij)
Drop (Upuść)

Veteran
Team: Crewmate
Crewmate, który może przejść w tryb czujności. Gdy Veteran jest w trybie czujności, każda osoba, niezależnie od tego, czy jest Crewmate'em, Neutralem, czy Impostorem, jeśli wejdzie w interakcję z Veteranem, umrze.
Umiejętności
Alert (Czujność)

Vigilante
Team: Crewmate
Crewmate, który może zabijać podczas spotkań. Podczas spotkania, Vigilante może wybrać, kogo zabić, zgadując jego rolę. Jeśli jednak zgadnie źle, to sam ginie.
Umiejętności
Guess (Zgadnij)

Warlock
Team: Impostor
Impostor, który może ładować manę. Gdy naładuje ją do 100%, może zabić wielu graczy bez cooldownu, pod warunkiem że zrobi to w jednej sekundzie. Warlock nie musi w pełni naładować many, aby móc zabijać, bez naładowanej many zabija jak zwykły impostor.
Umiejętności
Kill (Zabij)
Vent (Wejdź do wentylacji)
Sabotage (Sabotuj)

Werewolf
Team: Neutral
Neutralna rola z własnym warunkiem zwycięstwa. Choć posiada przycisk zabijania, nie może go używać, dopóki nie przejdzie w stan Szału. Gdy to nastąpi, zyskuje pole widzenia Impostora oraz możliwość zabijania. Jednak w przeciwieństwie do większości zabójców, jego czas odnowienia zabójstwa jest bardzo krótki. Aby wygrać, Werewolf musi być ostatnim żyjącym zabójcą.
Umiejętności
Kill (Zabij)
Rampage (Szał)

Bait
Team: Crewmate
Zmusza zabójcę do automatycznego zgłoszenia ciała.
Umiejętności
brak

Disperser
Team: Impostor
Może jednorazowo wysłać wszystkich graczy do losowych ventów.
Umiejętności
Disperser

Lovers
Team: All
Para graczy połączona ze sobą, wygrywająca razem. Ich głównym celem jest przetrwanie do końca gry. Mogą jednak także wygrać ze swoja drużyną. Loversi mogą pisać ze sobą w trakcie rundy. Gdy jeden z nich zostanie zabity, drugi popełni samobójstwo.
Umiejętności
brak

Sleuth
Team: All
Zna rolę zgłoszonego przez siebie ciała.
Umiejętności
brak

Tiebreaker
Team: All
Jego głos rozstrzyga remisy podczas głosowania.
Umiejętności
brak